Hoe kunt u
ons bereiken?

Er zijn twee manieren om contact met ons op te nemen: u kunt het online klachtenformulier invullen of een brief versturen naar het volgende adres:
AXA Bank Belgium NV
Customer Relations B32/053
Grotesteenweg 214
2600 Berchem

Behandeling en follow-up
van uw klacht

Binnen de 3 werkdagen zal u een bevestigingsmail ontvangen met de vermelding van het referentienummer.
Een adviseur, van onze dienst Customer Relations, zal u binnen de 30 dagen antwoorden.
De behandeling van uw klacht is gratis.

Meer informatie over de behandeling van uw klacht?

 

Raadpleeg onze klachtenprocedure

Wat als u niet tevreden bent
met de uiteindelijke beslissing?

AXA Bank Belgium onderschreef de gedragsregels voor klachtenbehandeling in financiële instellingen en is aangesloten bij de Ombudsdienst voor financiële diensten. Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw dossier dan kunt u een beroep doen op:
OMBUDSFIN
Ombudsdienst voor financiële diensten
North Gate II
Koning Albert II-laan 8, bus 2
B-1000 Brussel
Tel.: +32 2 545 77 70
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be
Website: www.ombudsfin.be

Ombudsfin is een gekwalificeerde entiteit in de zin van het Wetboek van Economisch Recht.