Ik ben mijn debet- of kredietkaart kwijt of ze werd ingeslikt in een geldautomaat. Wat nu?

Categorie: Betaalkaarten, Zichtrekeningen

Als u uw debetkaart of kredietkaart niet meer terugvindt of terugkrijgt (verloren, ingeslikt, gestolen), belt u onmiddellijk Card Stop op het nummer +32 0 70 344 344.
Bent u doof, slechthorend of heeft u een spraakgebrek, dan kunt u uw betaalmiddelen blokkeren via deze link.

Uw kaart wordt onmiddellijk geblokkeerd en geannuleerd. Card Stop vraagt automatisch voor u een nieuwe debet- of kredietkaart aan, behalve als u aangeeft dat u geen nieuwe kaart wil.

Dien bij misbruik of fraude met uw debet- of kredietkaart, ook klacht in bij de politie.

Bel het AXA Bank contact center op +32 3 286 66 55 of stuur een mail naar edesk@axa.be met de vraag om eventueel uw homebankingtoegang 'tijdelijk' te laten blokkeren.

Als u transacties met uw AXA debetkaart betwist, gaat u naar uw AXA bankagent en vult u daar een betwistingsformulier in. U bent houder van een st@rt2bank zichtrekening? Dan kunt u het misbruik melden via homebanking of mailen naar start2bank.info@axabank.be

Betwist u transacties met uw kredietkaart, dan meldt u dit aan Worldline NV via de website www.mijnkaart.be (doorklikken op de link, ‘U wenst een transactie te betwisten’).

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent