Ik kan geen lening op afbetaling online aanvragen via homebanking of mobile banking. Hoe komt dat?

Categorie: Elektronisch bankieren, Kredieten en leningen

Er zijn een paar situaties waarin u geen lening op afbetaling kunt aanvragen via homebanking of mobile banking. Hieronder leggen we u uit wat u dan kunt doen:

U bent nog geen klant bij AXA Bank

Oplossing: Ga langs bij uw AXA Bankagent of wordt klant via onze website.

U bent al klant bij AXA Bank maar u hebt geen homebanking

Oplossing: Vraag homebanking aan via de website of ga langs bij uw AXA Bankagent.

Uw identiteitskaart (of die van uw partner) is vervallen in ons systeem

Oplossing: Update uw identiteitskaart via de selfservice in een AXA bankkantoor of contacteer uw AXA Bankagent

Uw rijksregisternummer (of dat van uw partner) is vervallen of ontbreekt in ons systeem

Oplossing: Update uw rijksregisternummer via de selfservice in een AXA bankkantoor of contacteer uw AXA Bankagent

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent