Mobiel bankieren werkt niet meer op mijn nieuwe smartphone. Hoe komt dat?

Categorie: Elektronisch bankieren, Betalingen, Dagelijks bankieren, Zichtrekeningen

Wanneer u de mobile banking app via de cloud overzet op uw nieuwe smartphone (Android of iPhone), moet die omwille van de veiligheid opnieuw gekoppeld worden aan uw rekening bij AXA Bank.

Daarvoor moet u zich opnieuw registreren (met uw bankkaart en kaartlezer), net zoals wanneer u de mobile banking app downloadt uit de Appstore of Google Play. Na de registratie zal de app weer normaal werken. 

Als dat toch niet het geval is, delete dan de app en download hem opnieuw. Zo installeert u zeker de meest recente versie. 

Nog altijd problemen? Neem dan gerust contact op met ons online team op het nummer +32 3 286 66 55. Zij zijn bereikbaar op weekdagen van 8 tot 17.30 uur.

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent