Ik krijg op de mobile banking app de melding dat mijn zelfgekozen pincode van 6 cijfers geblokkeerd is. Wat moet ik doen?

Categorie: Online bankieren, Zichtrekeningen

Uw toegang tot AXA Mobile Banking is geblokkeerd wegens teveel foutieve PIN pogingen. Contacteer het AXA Bank Contact Center (03/286.66.55) om terug toegang te krijgen tot mobile banking.

Kent u uw 6 cijferige code nog?

Na deblokkering door het contact center, kunt u gewoon bankieren zoals voordien. 

Bent u uw 6 cijferige code vergeten?

Na deblokkering door het contact center, dient u de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Volg nadien de instructies in de app om u door middel van de kaartlezer en uw AXA debetkaart opnieuw te registreren.

 

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent