Ik krijg op de mobile banking app de melding dat mijn zelfgekozen pincode van 6 cijfers geblokkeerd is. Wat moet ik doen?

Categorie: Online bankieren, Zichtrekeningen

Uw toegang tot AXA Mobile Banking is geblokkeerd wegens teveel foutieve PIN pogingen. Contacteer het AXA Bank Contact Center (03/286.66.55) om terug toegang te krijgen tot mobile banking.

Kent u uw 6 cijferige code nog?

Na deblokkering door het contact center, kunt u gewoon bankieren zoals voordien. 

Bent u uw 6 cijferige code vergeten?

Na deblokkering door het contact center, dient u de app te verwijderen en opnieuw te installeren. Volg nadien de instructies in de app om u door middel van de kaartlezer en uw AXA debetkaart opnieuw te registreren. Zo kunt u een nieuwe 6 cijferige code kiezen.

 

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent