Wat kan ik allemaal doen met homebanking?

Categorie: Online bankieren, Zichtrekeningen
Met homebanking bankiert u via internet: thuis, op kantoor, of zelfs op vakantie. En dat 24 uur per dag, 7 dagen in de week (behalve van zaterdag 22 uur tot zondag 6 uur).

Betalingsverkeer

  • saldo en historiek van uw rekeningen raadplegen
  • Europese overschrijvingen doen en begunstigden beheren
  • rekeninguittreksels en duplicaten aanvragen, ophalen, bewaren en/of afdrukken
  • beheer van uw automatische spaaropdrachten, Europese domiciliëringen en bestendige opdrachten
  • ingevoerde overschrijvingen met gewenste uitvoeringsdatum in de toekomst wijzigen of verwijderen
  • geregistreerde en geweigerde verrichtingen consulteren
  • de uitgaven die u doet met uw kredietkaart raadplegen
  • via Zoomit uw facturen en loonbrieven raadplegen en beheren

Sparen en beleggen

  • overzicht opvragen van uw spaar- en beleggingsproducten
  • saldo raadplegen
  • bijstorten op uw spaar- en beleggingsverzekeringen
  • uw effectenrekening consulteren en beleggingstransacties zelf uitvoeren
  • spaarrekeningen online openen: vlotte spaarrekening, I-plus spaarrekening en spaarplus rekening
  • trimestriële intrestafrekeningen aanvragen en ophalen
  • beleggingsplan openen en beheren

Kredieten

  • een krediet voor uw woning aanvragen en opvolgen
  • een krediet voor uw voertuig aanvragen en opvolgen
  • een krediet voor andere doeleinden aanvragen en opvolgen
  • overzicht bekijken van uw woonkredieten en leningen op afbetaling
  • detail van deze kredieten (afgesloten na 17/1/2001) opvragen 

Administratief beheer van uw rekeningen

  • contactgegevens raadplegen/aanvullen
  • persoonlijke gegevens raadplegen
  • aanvragen doorgeven voor wijzigingen indien u een start2bank zicht- of spaarrekening hebt
  • ongevallenverzekering aanvragen indien u een start2bank spaarrekening hebt
  • uw AXA Bankagent contacteren
  • bepalen welke rekeningen er per elektronisch kanaal getoond worden (homebanking, selfservice of mobile banking voor smartphone en tablet)
  • een zelfgekozen naam aan uw rekeningen geven
  • uw belangrijke bankdocumenten digitaal beheren en bewaren
  • uw begunstigden beheren
  • de parameters en pincode van uw debet- en/of kredietkaarten aanpassen

Raadpleging en beheer via mobile banking

Na download én registratie van de app 'AXA mobile banking service' voor smartphone en tablet, kunt u uw rekeningen en producten beheren waar en wanneer u wilt via mobile banking.

De app nog niet geïnstalleerd? Lees hier hoe makkelijk het is.

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent