Ik ben de pincode van mijn kredietkaart vergeten. Hoe vraag ik een nieuwe aan?

Categorie: Betaalkaarten, Online bankieren

Bent u uw pincode van uw kredietkaart vergeten of wilt u een nieuwe aanvragen? Dit kan makkelijk via mobile banking, homebanking of bij uw bankagent.

Nieuwe pincode aanvragen in mobile banking

  • Klik op "Kaarten"
  • Klik op de kredietkaart waarvoor u een nieuwe pincode wilt aanvragen
  • Klik op “Instellingen”
  • Vervolgens ziet u de verschillende instellingen van uw kredietkaart die u kan wijzigen => Klik op “Uw PIN code vergeten?”
  • Controleer uw gegevens en klik op “Aanvraag versturen”.

Nieuwe pincode aanvragen in homebanking

  • Na het aanmelden klikt u op ‘Kaarten’ en klikt u vervolgens op de kredietkaart waarvoor u een nieuwe pincode wilt aanvragen
  • Klik op ‘Instellingen’ en selecteer "Nieuwe PIN code aanvragen?"
  • Controleer uw gegevens en klik op de knop “Vraag nieuwe pincode aan”.

Is uw Pincode geblokkeerd of geeft uw kaartlezer de melding "Pin blocked"?

Klik hier.

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent