Mijn debetkaart is defect of onleesbaar geworden. Wat nu?

Categorie: Betaalkaarten, Online bankieren

Indien uw debetkaart beschadigd is of onbruikbaar is geworden, kunt u een vervangende kaart aanvragen via

  • mobile banking
  • homebanking
  • uw bankagent

Goed om te weten:

Bij ontvangst van de nieuwe kaart: De pincode blijft gelijk! Uw oude kaart wordt gedeactiveerd na een eerste gebruik met de pincode of uiterlijk twee weken na ontvangst van de nieuwe kaart.

Een onleesbare of defecte debetkaart vervangen via mobile banking

Na het aanmelden in mobile banking:

  • tik bovenaan op ‘Kaarten’
  • selecteer de kaart die u wilt vervangen
  • tik op ‘Kaart niet meer bruikbaar?’
  • beschrijf kort de reden waarom u uw debetkaart wilt vervangen
  • tik op ‘Aanvraag versturen’

Een onleesbare of defecte debetkaart vervangen via homebanking

Na het aanmelden in homebanking:

  • klik op ‘Kaarten’
  • klik op de kaartnaam van diegene die u wilt vervangen
  • klik op ‘Vervangende kaart aanvragen’
  • geef kort de reden waarom u uw debetkaart wilt vervangen
  • klik op de knop ‘Debetkaart aanvragen’

Geen toegang tot mobile banking of homebanking? Uw bankagent helpt u dan graag verder.

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent