Mijn debetkaart is defect of onleesbaar geworden. Wat nu?

Categorie: Betaalkaarten, Online bankieren

Indien uw debetkaart beschadigd is of onbruikbaar is geworden, kunt u een vervangende kaart aanvragen via homebanking of via uw bankagent.

Goed om te weten:

Bij ontvangst van de nieuwe kaart: De pincode blijft gelijk! Uw oude kaart wordt gedeactiveerd na een eerste gebruik met de pincode of uiterlijk twee weken na ontvangst van de nieuwe kaart.

Een onleesbare of defecte debetkaart vervangen via homebanking

  • Na het aanmelden in homebanking
  • Klik op ‘Kaarten’
  • Klik op de kaartnaam van diegene die u wilt vervangen
  • Klik op ‘Vervangende kaart aanvragen’
  • Beschrijf kort de reden waarom u uw debetkaart wilt vervangen
  • Klik op de knop ‘Debetkaart aanvragen’

Een onleesbare of defecte debetkaart vervangen via mobile banking

Vandaag niet mogelijk in mobile banking.

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent