Mijn kredietkaart is beschadigd of onleesbaar geworden. Wat nu?

Categorie: Betaalkaarten, Online bankieren

Indien uw kredietkaart beschadigd is of onbruikbaar is geworden, kunt u een vervangende kaart aanvragen via

  • mobile banking
  • homebanking
  • uw bankagent.

Goed om te weten:

U ontvangt een volledig nieuwe kaart en een nieuwe pincode. Uw oude kaart wordt buiten werking gesteld na een eerste gebruik met de pincode.

Een onleesbare of defecte kredietkaart vervangen via mobile banking

Na het aanmelden, kom u terecht op het overzicht ‘Betalen’:

  • klik onderaan op 'AXA Bankkaarten' en selecteer de kredietkaart die u wilt vervangen
  • tik op ‘Kaart niet meer bruikbaar?'
  • beschrijf kort de reden waarom u uw kredietkaart wilt vervangen
  • controleer uw gegevens
  • tik op ‘Aanvraag versturen’.

Een onleesbare of defecte kredietkaart vervangen via homebanking

Na het aanmelden in homebanking:

  • klik op ‘Kaarten’
  • selecteer de kredietkaart die u wilt vervangen en tik dan op de tab 'Instellingen'
  • sroll naar beneden tot 'Mijn kaart moet vervangen worden' en tik op 'Vervangende kaart aanvragen'
  • beschrijf kort de reden waarom u uw kredietkaart wilt vervangen
  • druk op ‘Vervangende kredietkaart aanvragen’.

Geen toegang tot mobile banking of homebanking? Uw bankagent helpt u dan graag verder.

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent