Mijn kredietkaart is beschadigd of onleesbaar geworden. Wat nu?

Categorie: Betaalkaarten, Online bankieren

Indien uw kredietkaart beschadigd is of onbruikbaar is geworden, kunt u een vervangende kaart aanvragen via homebanking of via uw bankagent.

Goed om te weten:

U ontvangt een volledig nieuwe kaart en een nieuwe pincode. Uw oude kaart wordt buiten werking gesteld na een eerste gebruik met de pincode.

Een onleesbare of defecte kredietkaart vervangen via mobile banking

Na het aanmelden, kom u terecht op het Overzicht ‘rekeningen/kaarten’

  • Tik op het plus teken (+) naast kredietkaarten
  • Tik op ‘vervangende kaart aanvragen’
  • Beschrijf kort de reden waarom u uw kredietkaart wilt vervangen
  • Controleer uw gegevens
  • Tik op ‘aanvraag versturen’

Een onleesbare of defecte kredietkaart vervangen via homebanking

Na het aanmelden in homebanking:

  • Klik op ‘Kaarten’
  • Klik op ‘Nieuwe kredietkaart aanvragen’
  • Selecteer de juiste reden: “aanvraag vervangende kredietkaart”
  • Vul de gevraagde gegevens in
  • Druk op ‘Vervangende kredietkaart aanvragen’

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent