Er staat 'PIN blocked' op mijn kaartlezer. Wat nu?

Categorie: Betaalkaarten, Online bankieren

De pincode van uw debetkaart of VISA kredietkaart wordt na drie opeenvolgende pogingen geblokkeerd?

Twee mogelijkheden en twee oplossingen:

kaartlezer

1. u kent uw pincode:

  • gebruik uw kaart met uw pincode bij een handelaar in een fysieke winkel;
  • daarna kunt u opnieuw uw pincode en uw kaartlezer gebruiken:
    • in homebanking of online met uw debetkaart;
    • online met uw VISA kredietkaart.

2. u bent uw pincode vergeten:

  • neem dan contact op met uw AXA Bankagent: geef je rekeningnummer en hij/zij vraagt een nieuwe pincode voor u aan;
  • gebruik vervolgens eerst uw kaart bij een handelaar in een fysieke winkel met uw pincode voordat u uw debetkaart opnieuw gebruikt in homebanking of online, of uw VISA kredietkaart voor een onlineaankoop.

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent