Er verschijnt ‘Te veel mislukte pogingen (Msg_115)’ op mijn scherm. Wat betekent dat?

Categorie: Betaalkaarten, Online bankieren

Dat betekent dat uw homebanking geblokkeerd is. Voor de veiligheid is het aantal pogingen om de response in te geven beperkt tot 5.

Indien u ook bankiert via onze mobile banking app, kunt u dit zelf deblokkeren via het 'Meer'-menu, optie 'Deblokkeren homebanking'. Waar en wanneer u maar wilt.

Indien u nog geen gebruik maakt van onze mobile banking app, bel het team Customer Care van AXA Bank op +32 3 286 66 55 (van maandag tot vrijdag, tussen 8u en 17u30) of surf naar Hoe installeer ik de AXA mobile banking app?

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent