Bent u het slachtoffer van verlies/diefstal van uw betaalmiddelen of van phishing/fraude?

Neem onmiddellijk telefonisch contact met ons op. Bij diefstal, verlies of fraude adviseren we u steeds een proces-verbaal te laten opmaken bij de politie.

Indien u een betaling na het verlies of de diefstal van uw betaalmiddelen wenst te betwisten, gebruik dan het formulier dat u in onderstaand overzicht terugvindt, scan het en mail het ons.

slachtoffer phishing of fraude bel Customer Care op 03/286.66.55
betwisting phishing vul dit formulierPDF in en mail het naar phishing@axa.be
betwisting fraude vul dit formulierPDF in en mail het naar fraude@axa.be
verlies of diefstal AXA Bank debetkaart of AXA Bank kredietkaart blokkeer uw kaart bij Card Stop op +32 (0)78 170 170
betwisting na verlies of diefstal AXA Bank debetkaart(en) vul dit formulierPDF in en mail het naar disputes@axa.be
betwisting na verlies of diefstal AXA Bank kredietkaart(en) ga naar mijnkaart.be, u vindt er alle informatie terug
verlies of diefstal smartphone of tablet blokkeer uw Mobile Banking App in Homebanking of bel Customer Care op 03/286.66.55
en blokkeer de Payconiq by Bancontact-app via Card Stop op +32(0)78 170 170
betwisting na verlies of diefstal smartphone of tablet vul dit formulierPDF in en mail het naar disputes@axa.be

U wenst een uitgevoerde betaling te betwisten?

Hebt u uw betaalmiddelen nog in bezit, maar wilt u toch een uitgevoerde betaling betwisten? Wij helpen u verder via onderstaande formulieren.

betalingen AXA Bank debetkaart bel ons team Customer Care op 03/286.66.55
of vul dit formulierPDF in en mail het naar disputes@axa.be
betalingen AXA Bank kredietkaart ga naar mijnkaart.be, u vindt er alle informatie terug
online betalingen via Homebanking of Mobile banking bel Customer Care op 03/286.66.55
of vul dit formulierPDF in en mail het naar fraude@axa.be
betaling via domiciliëring vul dit formulierPDF in en mail het naar europese-domicilieringen@axa.be
andere betalingen vul dit formulierPDF in en mail het naar overschrijvingen@axa.be

U beschikt over een AXA Bank kredietkaart Visa Premiumplus en hebt schade geleden?

aangifte schade voor een verzekering kredietkaart Visa Premiumplus raadpleeg de voorwaardenPDF, vul het gepaste formulier in en mail het naar claims-ipa@ip-assistance.com

AXA Bank neemt uw betwisting en/of melding onmiddellijk en met de grootste zorg in behandeling. Heeft u geen mogelijkheid om ons telefonisch of via e-mail te contacteren, neem dan contact op met uw AXA Bankagent.
Meer informatie over de bepalingen hieromtrent kunt u terugvinden in de reglementen via de rubriek 
juridische info.

Wat als u niet tevreden bent met de uiteindelijke beslissing?

AXA Bank onderschreef de gedragsregels voor klachtenbehandeling in financiële instellingen en is aangesloten bij de Ombudsdienst voor financiële diensten.

Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw dossier dan kunt u een beroep doen op:

OMBUDSFIN - Ombudsman in financiële geschillen
North Gate II
Koning Abert II-laan 8, bus 2
1000 Brussel

Tel.: +32 2 545 77 70
E-mail: ombudsman@ombudsfin.be
Website: www.ombudsfin.be

Ombudsfin is een gekwalificeerde entiteit in de zin van het Wetboek van Economisch Recht.