Bent u het slachtoffer van verlies/diefstal van uw betaalmiddelen of van phishing/fraude?
Neem onmiddellijk telefonisch contact met ons op. Bij diefstal, verlies of fraude adviseren we u steeds een proces-verbaal te laten opmaken bij de politie.
Indien u een betaling na het verlies of de diefstal van uw betaalmiddelen wenst te betwisten, gebruik dan het formulier dat u in onderstaand overzicht terugvindt, scan het en mail het ons.
slachtoffer phishing of fraude | bel Customer Care op 03/286.66.55 |
betwisting phishing | vul dit formulierPDF in en mail het naar phishing@axa.be |
betwisting fraude | vul dit formulierPDF in en mail het naar fraude@axa.be |
verlies of diefstal AXA Bank debetkaart of AXA Bank kredietkaart | blokkeer uw kaart bij Card Stop op +32 (0)78 170 170 |
betwisting na verlies of diefstal AXA Bank debetkaart(en) | vul dit formulierPDF in en mail het naar disputes@axa.be |
betwisting na verlies of diefstal AXA Bank kredietkaart(en) | ga naar www.mijnkaart.be, u vindt er alle informatie terug |
verlies of diefstal smartphone of tablet | blokkeer uw Mobile Banking App in Homebanking of bel Customer Care op 03/286.66.55 en blokkeer de Payconiq by Bancontact-app via Card Stop op +32(0)78 170 170 |
betwisting na verlies of diefstal smartphone of tablet | vul dit formulierPDF in en mail het naar disputes@axa.be |
U wenst een uitgevoerde betaling te betwisten?
Hebt u uw betaalmiddelen nog in bezit, maar wilt u toch een uitgevoerde betaling betwisten? Wij helpen u verder via onderstaande formulieren.
betalingen AXA Bank debetkaart | bel ons team Customer Care op 03/286.66.55 of vul dit formulierPDF in en mail het naar disputes@axa.be |
betalingen AXA Bank kredietkaart | ga naar www.mijnkaart.be, u vindt er alle informatie terug |
online betalingen via Homebanking of Mobile banking | bel Customer Care op 03/286.66.55 of vul dit formulierPDF in en mail het naar fraude@axa.be |
betaling via domiciliëring | vul dit formulierPDF in en mail het naar europese-domicilieringen@axa.be |
andere betalingen | vul dit formulierPDF in en mail het naar overschrijvingen@axa.be |
U beschikt over een AXA Bank kredietkaart Visa Premiumplus en hebt schade geleden?
aangifte schade voor een verzekering kredietkaart Visa Premiumplus | raadpleeg de voorwaardenPDF, vul het gepaste formulier in en mail het naar claims-ipa@ip-assistance.com |
AXA Bank neemt uw betwisting en/of melding onmiddellijk en met de grootste zorg in behandeling. Heeft u geen mogelijkheid om ons telefonisch of via e-mail te contacteren, neem dan contact op met uw AXA Bankagent.
Meer informatie over de bepalingen hieromtrent kunt u terugvinden in de reglementen via de rubriek juridische info.
Wat als u niet tevreden bent met de uiteindelijke beslissing?
AXA Bank onderschreef de gedragsregels voor klachtenbehandeling in financiële instellingen en is aangesloten bij de Ombudsdienst voor financiële diensten.
Indien u niet tevreden bent over de afhandeling van uw dossier dan kunt u een beroep doen op: |
OMBUDSFIN - Ombudsman in financiële geschillen Tel.: +32 2 545 77 70 Ombudsfin is een gekwalificeerde entiteit in de zin van het Wetboek van Economisch Recht. |