Nieuw in homebanking

Het aanvraagproces voor een nieuwe kredietkaart werd herzien:
u ontvangt nu een sms voor de aanmaak van uw eigen pincode en de kaart zal sneller bij u thuis worden geleverd. Bovendien kunnen met de nieuwe kredietkaarten contactloze betalingen worden uitgevoerd.

Hebt u al een kredietkaart?
Dan kunt u, door op uw kaart te klikken en daarna de keuze ‘Instellingen’, vanaf nu ook:

  • een nieuwe pincode aanvragen wanneer u die vergeten bent,
  • een vervangende kaart aanvragen in geval van beschadiging van uw kaart of wanneer u een kaart wenst met contactloze functie.

Er loopt iets mis?

Hulp nodig? Ons Contact Center staat voor u klaar.

  • Bekijk de Veelgestelde vragen.
  • Stuur ons een e-mail via homebanking (Stel uw vraag).
  • Bel ons op 03 286 66 55 van maandag tot vrijdag van 8u tot 17u30.

Deze nieuwe mogelijkheden betekenen ook een aanpassing van het Reglement homebanking en mobile banking. Die zijn beschikbaar op axabank.be of bij uw AXA Bankagent. Als u niet akkoord mocht gaan met één van deze gewijzigde reglementen, dan kunt u kosteloos de dienst homebanking of mobile banking opzeggen. Zo niet, gaan we ervan uit dat u de aanpassingen aanvaardt.