Wij bieden u optimale veiligheid
voor uw transacties en voor uw persoonlijke gegevens
De tools die wij aanbieden, stellen u in staat om in alle gemoedsrust online te bankieren.
De bescherming die ze u bieden, bestaat uit twee delen:
Netwerkbeveiliging
✔ Alle klant- en productgegevens bewaren we
✔ We kiezen voor een 'https'-verbinding:
Beveiliging van transacties
Elke vorm van communicatie tussen u en AXA Bank is beveiligd volgens een aantal principes.
✔ Confidentialiteit
Veilig online bankieren:
een constante evolutie
Net zoals mobiel internet voortdurend in evolutie is, is de beveiliging dat ook.
We blijven onderzoeken wat de beste oplossingen zijn om u te beschermen en passen die telkens zo snel mogelijk toe.
Een van de manieren waarop we u willen beschermen, is ervoor zorgen dat u ook heel gemakkelijk uzelf kunt beschermen.
Zo kunt u zelfbeschermende maatregelen nemen, preventief of in geval van nood.
Preventief
✔ Winkelt u online?
✔ Wenst u een waterdichte manier om u te identiceren/te tekenen?
In geval van nood
✔ Diefstal of verlies van uw debet-/kredietkaart?
✔ Een verdachte e-mail of bericht ontvangen?
Uw AXA bankagent staat tot uw dienst om u te helpen: u kunt hier de openingsuren checken.
U kunt ook terecht bij de medewerkers van onze dienst Customer Care (03/ 286 66 55) , ze helpen u graag alle werkdagen, tussen 8u en 17u30.
Belangrijk:
valideer via uw elektronische handtekening enkel
de transacties die u zelf hebt besloten uit te voeren!
✔ via de pincode van uw debet- of kredietkaart
✔ via uw kaartlezer en de M1-responscode om in te loggen en/of M2-responscode om uw financiële of administratieve verrichtingen te valideren
✔ via itsme®
✔ via de 6-cijferige pincode van uw AXA mobile banking-app
✔ via uw vingerafdruk of face ID (iPhone) op uw smartphone/tablet.