Veelgestelde vragen over Betaalkaarten
- Ik heb verrichtingen zelf ingevoerd en vervolgens vastgesteld dat ik opgelicht ben
- Ik stel verdachte verrichtingen vast op mijn rekening
- Hoe vraag ik een AXA debetkaart aan?
- Is een kaartlezer nodig?
- Hoe kan ik mijn extra debetkaart of kredietkaart online opzeggen?
- Mijn kredietkaart is beschadigd of onleesbaar geworden. Wat nu?
- Mijn debetkaart is defect of onleesbaar geworden. Wat nu?
- Waar kan ik mijn kredietkaartuitgaven opvolgen?
- Ik ben de pincode van mijn kredietkaart vergeten. Hoe vraag ik een nieuwe aan?
- Contactloos betalen met mijn AXA Bankkaart
- Hoe pas ik de instellingen van mijn debet- of kredietkaart aan?
- Hoe vraag ik online mijn kredietkaart Visa aan?
- Ik ben mijn debet- of kredietkaart kwijt of ze werd ingeslikt in een geldautomaat. Wat nu?
- Ik krijg de melding dat de batterij van mijn kaartlezer zwak is. Wat nu?
- Waar vind ik de CVC-code van mijn kredietkaart?
- Wat is de CVC-code van mijn kredietkaart?
- Mijn debetkaart is verloren/gestolen. Wat moet ik doen?
- Er verschijnt ‘U hebt een foutief kaartnummer ingegeven (Msg_185)’ op mijn scherm. Wat betekent dat?
- Ik heb mijn debet- of kredietkaart laten blokkeren: welke diensten kan ik nog wel gebruiken?
- Hoe kan ik betalen en geld opnemen in binnen- en buitenland?
- Homebanking en pop-up blockers
- Het display van mijn kaartlezer toont niet alle cijfers en letters of valt volledig weg. Hoe los ik dat op?
- Kan ik onder nul gaan met mijn zichtrekening?
- Wat is het beste betaalmiddel binnen Europa?
- Ik vermoed misbruik of fraude met mijn kaart terwijl mijn kaart nog in mijn bezit is. Wat nu?
- Er staat 'PIN blocked' op mijn kaartlezer. Wat nu?
- Er verschijnt ‘Te veel mislukte pogingen (Msg_115)’ op mijn scherm. Wat betekent dat?
- Mijn kredietkaart Visa is verloren/gestolen. Wat moet ik doen?
- Kan ik beter cash meenemen naar het buitenland?
- Terug