Veelgestelde vragen over Online bankieren
- itsme®, uw beveiligde toegang tot online bankieren
- Waar kan ik online documenten terugvinden in verband met mijn beleggingen?
- Waar kan ik mijn beleggingsverzekeringen raadplegen?
- Waar vind ik de digitale afrekeningsborderels van de verrichtingen op mijn effectenrekening?
- Waar vind ik meer uitleg over het kostenoverzicht dat ik jaarlijks ontvang voor mijn effectenrekening of pensioenspaarrekening?
- Ik heb verrichtingen zelf ingevoerd en vervolgens vastgesteld dat ik opgelicht ben
- Waar vind ik het aanbod euro–obligaties?
- Ik wil een order ingeven via homebanking maar het lukt me niet?
- Hoe kan ik storten op mijn pensioenspaarrekening?
- Ik stel verdachte verrichtingen vast op mijn rekening
- Hoe doe ik een instantoverschrijving?
- Hoe kan ik aanmelden in de AXA mobile banking app met Face ID?
- Kan ik cryptomunten kopen?
- Hoe stort ik geld op mijn pensioenspaarrekening?
- Hoe doe ik aan automatisch pensioensparen?
- Hoe kan ik mijn pensioenspaarrekening raadplegen?
- Hoe vraag ik een AXA debetkaart aan?
- Is een kaartlezer nodig?
- Hoe kan ik mijn start2bank zichtrekening omzetten naar een comfort2bank zichtrekening?
- Hoe kan ik mijn extra debetkaart of kredietkaart online opzeggen?
- Hoe bekom ik het attest identificatie van mijn rekening (RIB)?
- Mijn kredietkaart is beschadigd of onleesbaar geworden. Wat nu?
- Mijn debetkaart is defect of onleesbaar geworden. Wat nu?
- Waar kan ik mijn lopende leningen bekijken?
- Waar kan ik mijn kredietkaartuitgaven opvolgen?
- Ik ben de pincode van mijn kredietkaart vergeten. Hoe vraag ik een nieuwe aan?
- Contactloos betalen met mijn AXA Bankkaart
- Hoe pas ik de instellingen van mijn debet- of kredietkaart aan?
- Hoe meld ik me aan in homebanking?
- PSD2, wat is dat?
- Waar vind ik mijn AXA Bank verrichtingen terug?
- Hoe vraag ik online mijn kredietkaart Visa aan?
- Als ik een aanvraag indien voor een lening op afbetaling, is dat dan bindend?
- Kan ik bij AXA Bank automatisch sparen?
- Ik krijg de melding dat de batterij van mijn kaartlezer zwak is. Wat nu?
- Hoe kan ik de versie van mijn browser en mijn systeem opzoeken?
- Hoe geef ik aan mijn rekeningen een zelfgekozen naam?
- Hoe kan ik pushmeldingen op mijn smartphone of tablet ontvangen?
- Waar vind ik de CVC-code van mijn kredietkaart?
- Wat is de CVC-code van mijn kredietkaart?
- Ik vind mijn fiscaal attest voor mijn woonkrediet niet meer. Wat moet ik doen?
- Er verschijnt ‘U hebt een foutief kaartnummer ingegeven (Msg_185)’ op mijn scherm. Wat betekent dat?
- Ik heb mijn debet- of kredietkaart laten blokkeren: welke diensten kan ik nog wel gebruiken?
- Mijn GSM of tablet met mijn mobile banking app is verloren/gestolen. Wat moet ik doen?
- Ik wil mijn digitale postbus instellen. Hoe doe ik dat?
- Hoe online een lening op afbetaling berekenen en afsluiten?
- Hoeveel kost digitaal bankieren?
- Hoe kan ik meer favoriete rekeningen of kredietkaarten op het startscherm zien?
- Wat zijn CODA’s? Voor wie zijn ze nuttig?
- Hoe activeer ik CODA's?
- Hoe verwijder ik een rekening uit mijn favorieten?
- Ik wil de historiek van mijn rekening checken en uittreksels ophalen. Hoe doe ik dit?
- Ik moet een document of een foto opladen in homebanking. Hoe doe ik dat?
- Ik moet documenten opladen in homebanking of mobile banking. In welk formaat moet ik dat doen?
- Hoe raadpleeg ik mijn domiciliëringen?
- Hoe kan ik zelf mijn klantgegevens raadplegen en wijzigen?
- Waarom heeft mijn bank zoveel persoonlijke gegevens nodig?
- Hoe een begunstigde toevoegen, beheren of verwijderen?
- Hoe een doorlopende betalingsopdracht aanmaken en beheren?
- Hoe doe ik een overschrijving?
- Hoe installeer ik de AXA mobile banking app?
- Homebanking en pop-up blockers
- Hoe start ik homebanking rechtstreeks op vanuit mijn bureaublad op tablet?
- Hoe kan ik mijn elektronische rekeninguittreksels aanmaken en beheren?
- Ik wil een aantal rekeningen niet zien in mijn homebanking. Hoe doe ik dit?
- Het display van mijn kaartlezer toont niet alle cijfers en letters of valt volledig weg. Hoe los ik dat op?
- Hoe kan ik het kredietaanbod ondertekenen?
- Ik kan geen lening op afbetaling online aanvragen via homebanking of mobile banking. Hoe komt dat?
- Ik heb een afspraak met mijn AXA Bankagent over een lening op afbetaling. Kan ik al iets voorbereiden?
- Kan ik een lening op afbetaling voor meerdere ontleners online aanvragen?
- Ik wil een voertuig kopen dat ouder is dan 5 jaar. Kan ik daarvoor een lening afsluiten?
- Mijn minderjarige zoon/dochter ziet zijn/haar rekening niet in homebanking. Wat moet ik doen?
- Ik vermoed misbruik of fraude met mijn kaart terwijl mijn kaart nog in mijn bezit is. Wat nu?
- Ik heb de mobile banking app geïnstalleerd op mijn nieuwe gsm/tablet, maar die werkt nu niet meer. Hoe los ik dat op?
- Ik moet een document of een foto opladen in mobile banking. Hoe doe ik dat?
- Mobiel bankieren werkt niet meer op mijn nieuwe smartphone. Hoe komt dat?
- Ik krijg op de mobile banking app de melding dat mijn zelfgekozen pincode van 6 cijfers geblokkeerd is. Wat moet ik doen?
- Wat kan ik allemaal doen met homebanking?
- Ik denk dat ik mijn persoonlijke gegevens heb doorgegeven aan een verdachte persoon. Wat kan ik nu doen?
- Er staat 'PIN blocked' op mijn kaartlezer. Wat nu?
- Ik krijg een bepaalde rekening niet te zien in homebanking. Hoe los ik dat op?
- Ik denk dat ik aangevallen ben door een hacker die geld heeft overgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
- Er verschijnt ‘Te veel mislukte pogingen (Msg_115)’ op mijn scherm. Wat betekent dat?
- Kan ik vanop eender welke computer aan homebanking doen?
- Zijn er voorwaarden om een renovatielening voor energiebesparende werken te kunnen afsluiten?
- In welke gevallen moet mijn partner mee een lening op afbetaling afsluiten?
- Ik heb een woonkrediet bij AXA Bank. Hoe krijg ik mijn fiscaal attest?
- Wat is Zoomit en hoe gebruik ik het?
- Terug