AXA Bank wint 2 Bank Awards

Betalen Actueel Klant worden – 04 december 2017

AXA Bank is door Spaargids.be verkozen tot de bank met het Beste Kantorennetwerk én het Beste Online Platform. Die eerste plaats is ook dit jaar weer het resultaat van een sterke lokale aanwezigheid in combinatie met gebruiksvriendelijke online platformen. Vorig jaar werd AXA Bank ook door Bankshopper.be al uitgeroepen tot Beste bank van het jaar 2016 om diezelfde redenen.

Inzetten op online en op advies

Bank Award
Online en persoonlijk contact gaan in ons bankiermodel hand in hand.

Meer dan 51.000 lezers van Spaargids.be vonden dat AXA Bank de titel van Beste Kantorennetwerk én het Beste Online Platform verdient. Ook nu weer een enorme opsteker voor het werk dat de agenten en de medewerkers van AXA Bank dagelijks hebben geleverd.

“Online en persoonlijk contact gaan in ons bankiermodel hand in hand. Het zijn niet toevallig net die 2 domeinen waarin we blijven investeren”, zo verduidelijkt Peter Devlies, CEO van AXA Bank. “Daarvoor erkenning krijgen van onze klanten, doet deugd en geeft ons een boost om ze in de toekomst nog beter te begeleiden bij de opbouw en het beheer van hun vermogen.”

Bevestiging van onze eigen klantenbevraging

De resultaten van de bevraging van Spaargids.be komen overeen met die van de klantentevredenheidsenquête die AXA Bank zelf doorlopend organiseert. Het voorbije jaar ontvingen we de feedback van 35.000 klanten. 70% van de respondenten geeft AXA bank een score 8, 9 of 10 op een schaal van 0 tot 10 (0 wijst op “helemaal niet tevreden” en 10 op “zeer tevreden”).

We zien ook dat de tevredenheid nog hoger is bij klanten die recent bij AXA bank een beleggingsproduct kochten of een woonkrediet afsloten. Hier geeft 84% een score 8, 9 of 10.

Uit de analyse van de commentaren leren we dat de goede resultaten voortvloeien uit de hoge mate van tevredenheid over de service van onze agenten. Klanten waarderen vooral de vriendelijke ontvangst in het kantoor en de snelle en accurate antwoorden op hun vragen.

Mensen zijn tevreden over de digitale kanalen maar het is duidelijk dat ze op belangrijke momenten een bankier willen spreken. Beide kanalen vullen elkaar dus perfect aan.

Advies en vragen over onze producten

Vraag het aan uw AXA Bankagent

Meer artikels over dit onderwerp

Contactloos betalen steeds meer ingeburgerd

Contactloos betalen komt in België langzaam maar zeker van de grond. En tegen het einde van dit jaar zou dat nog moeten versnellen. Tegen dan zijn alle betaalterminals in principe uitgerust met de Near Field Communication of NFC-technologie. Er komen ook steeds meer smartphones en bankkaarten met een NFC-chip in omloop. Maar wat is NFC eigenlijk en hoe werkt het?

AXA Bank beste bank van 2016

AXA Bank is door de vergelijkingssite bankshopper.be uitgeroepen tot ‘Bank van het Jaar 2016’. Die eerste plaats is het resultaat van een sterke lokale aanwezigheid in combinatie met gebruiksvriendelijke online platformen.

Klant worden bij AXA Bank? Da's simpel.

AXA Bank maakt het u gemakkelijk om over te stappen van uw oude bank naar AXA Bank. We zorgen niet enkel voor de overstap, maar ook voor de continuïteit van uw betalingsverkeer. 

AXA gebruikt cookies om een vlotter bezoek aan de website mogelijk te maken. Meer informatie?

Cookies toestaan