AXA Bank wint 2 Bank Awards

Betalen Actueel Klant worden – 04 december 2017

AXA Bank is door Spaargids.be verkozen tot de bank met het Beste Kantorennetwerk én het Beste Online Platform. Die eerste plaats is ook dit jaar weer het resultaat van een sterke lokale aanwezigheid in combinatie met gebruiksvriendelijke online platformen. Vorig jaar werd AXA Bank ook door Bankshopper.be al uitgeroepen tot Beste bank van het jaar 2016 om diezelfde redenen.

Inzetten op online en op advies

Bank Award
Online en persoonlijk contact gaan in ons bankiermodel hand in hand.

Meer dan 51.000 lezers van Spaargids.be vonden dat AXA Bank de titel van Beste Kantorennetwerk én het Beste Online Platform verdient. Ook nu weer een enorme opsteker voor het werk dat de agenten en de medewerkers van AXA Bank dagelijks hebben geleverd.

“Online en persoonlijk contact gaan in ons bankiermodel hand in hand. Het zijn niet toevallig net die 2 domeinen waarin we blijven investeren”, zo verduidelijkt Peter Devlies, CEO van AXA Bank. “Daarvoor erkenning krijgen van onze klanten, doet deugd en geeft ons een boost om ze in de toekomst nog beter te begeleiden bij de opbouw en het beheer van hun vermogen.”

Bevestiging van onze eigen klantenbevraging

De resultaten van de bevraging van Spaargids.be komen overeen met die van de klantentevredenheidsenquête die AXA Bank zelf doorlopend organiseert. Het voorbije jaar ontvingen we de feedback van 35.000 klanten. 70% van de respondenten geeft AXA bank een score 8, 9 of 10 op een schaal van 0 tot 10 (0 wijst op “helemaal niet tevreden” en 10 op “zeer tevreden”).

We zien ook dat de tevredenheid nog hoger is bij klanten die recent bij AXA bank een beleggingsproduct kochten of een woonkrediet afsloten. Hier geeft 84% een score 8, 9 of 10.

Uit de analyse van de commentaren leren we dat de goede resultaten voortvloeien uit de hoge mate van tevredenheid over de service van onze agenten. Klanten waarderen vooral de vriendelijke ontvangst in het kantoor en de snelle en accurate antwoorden op hun vragen.

Mensen zijn tevreden over de digitale kanalen maar het is duidelijk dat ze op belangrijke momenten een bankier willen spreken. Beide kanalen vullen elkaar dus perfect aan.

Advies en vragen over onze producten

Vraag het aan uw AXA Bankagent

Meer artikels over dit onderwerp