Ik ben mijn bank- of kredietkaart kwijt of ze werd ingeslikt in een geldautomaat. Wat nu?

Categorie: Kredietkaarten, Betaalkaarten ​Als u uw bank- of kredietkaart niet meer terugvindt of terugkrijgt, belt u onmiddellijk Card Stop op het nummer +32 0 70 344 344. Uw kaart wordt onmiddellijk geblokkeerd en geannuleerd. Card Stop vraagt automatisch voor u een nieuwe kaart aan, behalve als u aangeeft dat u geen nieuwe kaart wil.

Dien bij misbruik of fraude met uw kaart, ook klacht in bij de politie.

Als u transacties met uw AXA bankkaart betwist, gaat u naar uw AXA bankagent en vult u daar een betwistingsformulier in. U bent houder van een st@rt2bank zichtrekening? Dan kunt u het misbruik melden via homebanking of mailen naar start2bank.info@axabank.be

Betwist u transacties met uw kredietkaart, dan meldt u dit aan Worldline NV via de website www.mijnkaart.be (doorklikken op de link, ‘U wenst een transactie te betwisten’).

Tip: Card Stop zal altijd uw rekeningnummer vragen. Leer het dus uit het hoofd!


Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent

AXA gebruikt cookies om een vlotter bezoek aan de website mogelijk te maken. Meer informatie?

Cookies toestaan