Uw toestellen beschermen is de sleutel tot uw online veiligheid
AXA Bank neemt van haar kant al serieuze beschermingsmaatregelen, maar ook u als klant kunt uw veiligheid optimaliseren.
✔ een antivirusprogramma
✔ een firewall
✔ een antispyware
Zo bankiert u in alle veiligheid via homebanking, maar doet u ook uw online aankopen!

Beveilig uw mobile banking-app
✔ geef de voorkeur aan itsme®
✔ een niet voor de hand liggende code
Schrijf nooit ergens uw code op en geef die ook NOOIT aan derden door, ook niet aan familie of bekenden, om in uw plaats transacties te doen.
Wees altijd op uw hoede als u de
mobile banking-app of homebanking gebruikt
Uw bankgegevens en uw elektronische handtekening zijn persoonlijk en moeten dat ook blijven!
✔ uw rekeningnummer
✔ uw debet- of kredietkaartnummer
✔ uw pincode
✔ de codes die door uw kaartlezer met uw bankkaart gegenereerd worden
✔ enz.
Als extra beveiliging moet u sommige verrichtingen dubbel valideren (grote bedragen, buitenlandse begunstigde, enz.).
Diefstal of verlies van uw smartphone of tablet?
Geen toegang tot homebanking? Contacteer dan Customer Care op 03 286 66 55 (werkdagen tussen 8u en 17u30) of uw AXA Bankagent.