Mijn GSM of tablet met mijn mobile banking app is verloren/gestolen. Wat moet ik doen?

Categorie: Online bankieren, Zichtrekeningen
Blokkeer uw GSM of tablet via homebanking.

GSM of tablet blokkeren in homebanking

  • Na het aanmelden, klikt u rechtsbovenaan op het tandwiel ‘Instellingen’.
  • Klik op 'Mijn E-banking'
  • Klik vervolgens op 'Aanpassen' bij 'Uw mobiele toestellen' en blokkeer de toegang tot uw verloren of gestolen gsm of tablet.

Geen toegang tot homebanking? Bel dan het AXA Bank Contact Center op +32 3 286 66 55 of stuur een mail naar edesk@axa.be.

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent