Veelgestelde vragen over Zichtrekeningen
- itsme®, uw beveiligde toegang tot online bankieren
- Hoe doe ik een instantoverschrijving?
- Hoe kan ik mijn start2bank zichtrekening omzetten naar een comfort2bank zichtrekening?
- Hoe bekom ik het attest identificatie van mijn rekening (RIB)?
- Hoe meld ik me aan in homebanking?
- PSD2, wat is dat?
- Waar vind ik mijn AXA Bank verrichtingen terug?
- Ik ben mijn debet- of kredietkaart kwijt of ze werd ingeslikt in een geldautomaat. Wat nu?
- Hoe kan ik de versie van mijn browser en mijn systeem opzoeken?
- Hoe geef ik aan mijn rekeningen een zelfgekozen naam?
- Mijn debetkaart is verloren/gestolen. Wat moet ik doen?
- Mijn GSM of tablet met mijn mobile banking app is verloren/gestolen. Wat moet ik doen?
- Hoe kan ik betalen en geld opnemen in binnen- en buitenland?
- Hoeveel kost digitaal bankieren?
- Hoe kan ik meer favoriete rekeningen of kredietkaarten op het startscherm zien?
- Wat zijn CODA’s? Voor wie zijn ze nuttig?
- Hoe activeer ik CODA's?
- Hoe verwijder ik een rekening uit mijn favorieten?
- Ik wil de historiek van mijn rekening checken en uittreksels ophalen. Hoe doe ik dit?
- Hoe raadpleeg ik mijn domiciliëringen?
- Hoe kan ik zelf mijn klantgegevens raadplegen en wijzigen?
- Waarom heeft mijn bank zoveel persoonlijke gegevens nodig?
- Hoe een begunstigde toevoegen, beheren of verwijderen?
- Hoe een doorlopende betalingsopdracht aanmaken en beheren?
- Hoe doe ik een overschrijving?
- Hoe installeer ik de AXA mobile banking app?
- Hoe start ik homebanking rechtstreeks op vanuit mijn bureaublad op tablet?
- Hoe kan ik mijn elektronische rekeninguittreksels aanmaken en beheren?
- Ik wil een aantal rekeningen niet zien in mijn homebanking. Hoe doe ik dit?
- Kan ik onder nul gaan met mijn zichtrekening?
- Wat is het beste betaalmiddel binnen Europa?
- Mijn minderjarige zoon/dochter ziet zijn/haar rekening niet in homebanking. Wat moet ik doen?
- Ik heb de mobile banking app geïnstalleerd op mijn nieuwe gsm/tablet, maar die werkt nu niet meer. Hoe los ik dat op?
- Mobiel bankieren werkt niet meer op mijn nieuwe smartphone. Hoe komt dat?
- Ik krijg op de mobile banking app de melding dat mijn zelfgekozen pincode van 6 cijfers geblokkeerd is. Wat moet ik doen?
- Wat kan ik allemaal doen met homebanking?
- Ik denk dat ik mijn persoonlijke gegevens heb doorgegeven aan een verdachte persoon. Wat kan ik nu doen?
- Ik krijg een bepaalde rekening niet te zien in homebanking. Hoe los ik dat op?
- Neem ik mijn vorige rekeningnummer mee naar AXA Bank (zoals bij een gsm-nummer)?
- Ik denk dat ik aangevallen ben door een hacker die geld heeft overgeschreven van mijn rekening. Wat nu?
- Kan ik vanop eender welke computer aan homebanking doen?
- Mijn kredietkaart Visa is verloren/gestolen. Wat moet ik doen?
- Wat is Zoomit en hoe gebruik ik het?
- Kan ik beter cash meenemen naar het buitenland?
- Terug