Is een kaartlezer nodig?

Categorie: Betaalkaarten, Online bankieren

Om in onze mobile banking en homebanking aan te loggen en te tekenen, kan u steeds werken via de itsme® app. Werkt u toch liever met de debetkaart en kaartlezer dan kan u er steeds één aanvragen bij uw agent.

Kaartlezer aanvragen

Via uw bankagent kan u een eerste gratis kaartlezer aanvragen.

Kaartlezer vervangen

Uw kaartlezer verloren, defect of gestolen? Contacteer dan uw AXA Bankagent om een nieuwe kaartlezer te bestellen. Hij zal een aanvraagformulier invullen dat u dan dient te ondertekenen. Bij een defect, betaalt u geen extra kost. Bij verlies of diefstal, betaalt u een eenmalige kost zoals vermeld in de tarieflijst betalingsverkeer.

Gebruik kaartlezer

Met deze kaartlezer kunt u voor de eerste maal aanloggen in homebanking, uw verrichtingen ondertekenen, uw mobile banking app installeren en uw online aankopen betalen.
Naast de kaartlezer zijn er nog andere mogelijkheden om in te loggen en uw verrichtingen te ondertekenen. Ontdek het hier.

Tijd voor persoonlijk advies? Uw AXA Bankagent is er voor u.

We beantwoorden op deze website zoveel mogelijk vragen. Vindt u toch nog geen antwoord, dan kunt u altijd terecht bij uw AXA Bankagent.

 

Vraag het aan uw AXA Bankagent